Klanttevredenheid staat bij TotaalVERS hoog in het vaandel en daarom proberen wij iedere dag weer de dienstverlening te bieden die volledig aansluit op de wensen van de klant.
Om te achterhalen hoe de klanten onze organisatie beoordelen houden wij jaarlijks een klanttevredenheidsonderzoek waarin wij onze klanten vragen naar hun mening. Verschillende aspecten zoals logistiek, prijs, assortiment en de kwaliteit van onze maaltijden komen hierin aan bod.
De afgelopen maanden hebben velen van onze klanten het klanttevredenheidsonderzoek ingevuld met goede uitkomsten als resultaat want TotaalVERS haar prestaties zijn in het algemeen beoordeeld met het cijfer 8 en daar zijn wij erg blij mee!
Als sterkste punten worden onze hoge mate van servicegerichtheid, gebruiksvriendelijkheid van de webshop en het uitgebreide assortiment genoemd!
Om onze klanten te belonen voor het invullen van de enquête hebben wij een beloning van € 250,- shoptegoed verloot en dat is gewonnen door Erik van Gool werkzaam bij Middin Locatie Rubroek.
Middels het klanttevredenheidsonderzoek proberen wij onze dagelijkse dienstverlening verder te optimaliseren en daar dragen alle ingevulde enquêtes aan bij!
Iedereen hartelijk bedankt voor het invullen en meedenken!