Het TotaalVERS klanttevredenheidsonderzoek 2020!

By 22 december 2020Nieuws

Inmiddels loopt het jaar weer bijna op haar einde en daarom is het een mooi moment om terug te blikken op het afgelopen jaar en een klanttevredenheidsonderzoek te organiseren.  

Klanttevredenheid staat bij TotaalVERS hoog in het vaandel en daarom proberen wij iedere dag weer de dienstverlening en het assortiment te bieden dat volledig aansluit op de wensen van u als klant. Om onze dienstverlening verder te optimaliseren is het voor ons van groot belang om te achterhalen hoe onze klanten TotaalVERS beoordelen. Verschillende aspecten als logistiek, prijs, assortiment en de kwaliteit van onze maaltijden zijn aan bod gekomen.

Velen van u hebben het onderzoek ingevuld met goede uitkomsten als resultaat! De prestaties van TotaalVERS zijn dit jaar wederom beoordeeld met het cijfer 8 en daar zijn wij trots op!

Als sterkste punten worden onze hoge mate van servicegerichtheid, de gebruiksvriendelijkheid van de webshop en het uitgebreide en kwalitatief hoogwaardige assortiment genoemd. 

Om onze klanten te belonen voor het invullen van de enquête hebben wij een beloning van € 250,- shoptegoed verloot en dat is gewonnen door Tineke Schouten werkzaam bij Ben Oude Nijhuis! Op de afbeelding ziet u Linda de Krijger die namens Tineke Schouten de prijs in ontvangst heeft genomen! 

Middels het klanttevredenheidsonderzoek proberen wij onze dagelijkse dienstverlening verder te optimaliseren en daar dragen alle ingevulde enquêtes aan bij.  

Iedereen hartelijk bedankt voor het invullen en meedenken!